a very important issue


masa: HAHA what game is that?!?!
tinana: i have no idea! lolol
masa: looks like just some wrestling game ;(
tinana: yeah but there must be a lot of options for character appearances
tinana: hahaha i think hitlah would pwn jesus
tinana: SRY
masa: are you kidding
masa: hitler was a fucking pussy
masa: maybe if it was goering
tinana: so was jesus, he just like hung there with fucking nails in his hands and didn't do shit about it!
tinana: lame!
tinana: and then he comes back like HI GUYZ HAPPY EASTER LOLOL at least hitlah killed himself like a man and stuff!!
masa: yeah, hitler took the easy way out. bullet to the head, end of story. jesus hung around in that cross for days before dying. that's fucking hardcore.
masa: your argument is counterintuitive!
tinana: but other people had to hang him there!!! he hung around for days because he was stupid and thought maybe there was a chance he could survive or get saved or something HAHA YEAH RIGHT
masa: no, he sacrificed himself for the betterment of others, as an example.
tinana: HOW GAY
tinana: HITLER KILLED LOTS OF PEOPLE THAT'S WAY COOLER
masa: we're not talking about COOLNESS, we're talking about MELEE COMBAT ABILITY.
tinana: what
masa: A CATEGORY IN WHICH JESUS WOULD FUCKING TAKE HITLER APART.
tinana: hitler would send some tanks after his jew ass
masa: HITLER WAS COOL, BUT HE GOT OTHER PEOPLE TO DO SHIT FOR HIM ALL THE TIME. JESUS WAS A HAND-ON KINDA GUY.
tinana: YEAH JESUS WAS HAND-ON, HE MADE BREAD LOL WOW

---

okay, does ANYONE think hitler would own jesus?! input plz
  • Current Music
    Bathory - The Sword

hai

ok i jus joined cuz u guyz have solid snake in ur user info and liek hes my hero and i wish i was meryl cuz she gets 2 fux him relly hard n i want his giant nikita missle dick lolol
  • Current Music
    marduk - sex with satan

(no subject)

I WOULD JUST LIKE TO INFRORM ALL OF YUO THAT I AM IN TEH PROCECESS OF WRITEING A BIBLIOGRAHPY WHICH IS ACTUALY AN AUTOBIGOGRAHPEY WHAT I AM CALLING "UR GUIDE TO SHUTTEING TEH FUCK UP" U CAN LOOK FOR THES BOOK IN A NERD BOOKS STORES NAER YOUR HOME SOMETIEM SOON!!!1 OH WAIT YUO DONNOT HAEV A HOEM BECASAESE I BLEW IT TEH FUCK UP hAHAHAHh!!!!!11
  • Current Music
    CHESSBOARD CONFESSIONAL - I AM NERD FAGOT

(no subject)

we need to increase the population here at STFUNOOBZ, so I say we spread propaganda around the intronart about how we're good, and that we came from Atlantis. And because we came from Atlantis, we have blond hair, and blue eyes. And because we're from Atlantis and have blond hair and blue eyes, we're obviously German and are Nazis. And because of this information, it's safe to say that the speed of light, sound, and dinosaurs was created by the Aryan race.
  • Current Music
    "Caribou" Pixies